Vuoden 2020 Turku Design Now! -joulumyyjäiset verkossa

Valitettavasti tänä vuonna emme pysty tapaamaan perinteisissä myyjäistunnelmissa. Olemme kuitenkin keksineet tavan, jolla saamme järjestettyä teille mahdollisuuden tehdä hankintoja turvallisesti paikallisilta tekijöiltä. <3

Miltä kuulostaa Drive In- joulumyyjäiset, joissa hankinnat voi tehdä etukäteen kotisohvalta ja noutaa useamman paikallisen yrityksen tuotteet samasta paikasta, kauniisti valmiiksi lahjapaketoituina suoraan auton takakonttiin.
MITEN TÄMÄ KÄYTÄNNÖSSÄ TOIMII?

Voit tehdä tilaukset normaalisti Turku Design Now!- yritysten omista nettikaupoista ja valita toimitusvaihtoehdoksi: ”Drive in- nouto”.
Mukana Drive in- tempauksessa ovat: Punainen Norsu, KUI Design, Tonfisk Design, Kotona Design ja Klo Design.

Tarjoamme -10% ostosten loppusummasta, koodilla DRIVEIN.

Alennus koskee normaalihintaisia tuotteita ja on voimassa 9.12. asti.

1. Valitse tuotteet ja tee tilaukset mukana olevien yritysten nettikaupoista 9.12.2020 mennessä.
2. Valitse toimitustavaksi DRIVE IN -NOUTO. Jos haluat tilaamasi tuotteet valmiiksi paketoituna, kirjaa tilauksen lisätietoihin selkeät ohjeet paketoinnista.
3. Maksa tilaus nettikaupassa ja rentoudu.
4. Tilaukset pääset noutamaan 12.-13.12. klo 10-14 välillä osoitteesta: Tonfisk Design, Iso-Heikkiläntie 4, 20200 Turku.

On erityisen tärkeää tehdä ostokset pieniltä yrityksiltä, kiitos kun olette jo vuosia näin tehneet. Tänä vuonna tämä on vähän erilaista, mutta toivottavasti ensi vuonna nähdään taas ihan kasvokkain! <3

Myyjäiset ovat olleet meille yksi vuoden ihanimmista tapahtumista. Niistä monet teistä ovat saaneet mukaan mieluisat lahjat ja me olemme saaneet tärkeiden myyntien lisäksi teiltä joulumielen. <3 Niinpä emme millään haluaisi jättää myyjäisiä kokonaan kokematta vaan toivomme näkevämme teidät edes auton ikkunasta!

- Turku Design Now! -ryhmän yritykset

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    KLARNA MAKSUPALVELU

    Klarnan -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia verkkokaupassamme. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksu - kaikki yhtä turvallisia. Valittavanasi on myös laskuvaihtoehto 14 päivän korottomalla maksuajalla.

    TOIMITUSAIKA

    Postitamme tilauksia vähintään kahtena arkipäivänä viikossa. Mikäli tilauksellasi on kova kiire, laitathan siitä erikseen meille maininnan. Normaali toimitusaika Suomen sisällä on 2-6 arkipäivää. Mikäli toimitusaika poikkeaa annetusta ajasta, ilmoitamme asiakkaalle muutoksesta puhelimitse tai sähköpostitse. Jos jokin tilauksen tuotteista on loppu ja se valmistetaan pidemmällä toimitusajalla, toimitamme koko tilauksen kaikki tuotteet samalla kertaa. Muista poikkeavista toimitusajoista tiedotamme verkkokaupan etusivulla. Ennakkomyynnissä olevien tai kustomoitujen tuotteiden poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan erikseen tuotesivulla.

    TOIMITUSTAPA JA -KULUT

    Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja kuljetuskulut. Toimituskulut Suomeen ovat kirjeenä 2,90€ ja pakettina 4,90€. Toimitusvaihtoehtoina Matkahuolto ja Posti. Tuotteelle on mahdollista valita myös maksuton NOUTO MYYMÄLÄSTÄ -toimitustapa. Toimitamme tilaukset kirjeenä tai pakettina riippuen lähetyksen koosta ja painosta. Tällä hetkellä toimitamme tuotteita verkkokaupastamme ainoastaan Suomeen. Voit ottaa meihin suoraan yhteyttä, mikäli toivot toimitusta Suomen ulkopuolelle. Pidätämme oikeuden edullisimman postitustavan valintaan ilmaisen postituksen -kampanjoissa.
    Yli 60€ tilauksiin tarjoamme ilmaisen toimituksen.

    VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

    Asiakkaalla on kuluttajalainsuojan mukainen 14 päivän tilausvahvistuksen tai tuotteen vastaanottamisesta lähtöisin oleva vaihto- tai palautusoikeus. Palautettava/vaihdettava tuote tulee olla käyttämätön ja moitteettomassa kunnossa. Kustomoiduilla ja erikseen tilauksesta valmistetuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Lähetyksen mukana asiakas saa täytettävän palautuslomakkeen, joka liitetään mukaan palautettavan tuotteen kanssa.
    Ennen tuotteen vaihtoa tai palautusta, asiakkaan on oltava yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse, annamme palautusohjeet erikseen, riippuen palautuvien tuotteiden määrästä ja painosta.
    Ole yhteydessä meihin sähköpostitse: tilaukset@kuidesign.fi tai puhelimitse p. 044 5726 198.

    Kaikista palautuksista veloitetaan käsittelykulu 4,90€
    , joka vähennetään hyvityksen yhteydessä. Käsittelykulu veloitetaan kaikista palautuksista riippumatta siitä, palautetaanko tilaus kokonaisuudessaan vai vain osa tilauksesta.
    Tuotteen vaihto onnistuu veloituksetta
    paikan päällä myymälässä, tai postitse. Postitse hoidettavissa vaihdoissa asiakas vastaa vaihdettavan tuotteen postikuluista meidän suuntaan.
    Weecosin pakettien palautuksen/vaihdon yhteydessä on täytettävä myös netistä löytyvä palautuslomake. https://www.weecos.com/fi/pala...;

    NOUTAMATTA JÄTTÄMINEN

    Tilauksen noutamatta jättäminen ilman palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus. On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Noutamatta jätetty paketti palautuu myyjälle, ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäiselle maksutavalle.
    HUOM! Veloitamme 10€ käsittely- ja palautuskuluja noutamatta jääneestä tilauksesta.
    Noutamattomana palautunutta pakettia ei lähetetä uudelleen, vaan tilauksesta tehdään palautus edellämainittujen ehtojen mukaisesti. Myös tilausosoitteen kirjaaminen oikein ja tarkistaminen on asiakkaan vastuulla. Väärään osoitteeseen postitetut ja siten meille palautuneista paketeista perimme noutamattoman tilauksen kulut 10€.

    Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, KUI Design Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

    ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

    Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla osoitteeseen: info@kuidesign.fi tai puhelimitse: Anna Hormio p. 044 5481005

    Virheellinen tuote on palautettava myyjälle ja myyjän on velvollinen korvaamaan viallisen tuotteen uudella virheettömällä. Mikäli vaihto uuteen tuotteeseen ei onnistu, on vaihtoehtona hinnan alennus tai kaupan purku.
 KUI Design Oy ei ole vastuussa tuotteen toimituksen viivästymisestä tai viivästymisestä aiheutuvista haitoista ylivoimaisen esteen takia ja on velvollinen ilmoittamaan ostajalle ylivoimaisesta esteestä ja sen lakkaamisesta.



    LASKUTUSASIAKKAAT

    Kaupungeilla, kunnilla ja yrityksillä tai yhdistyksillä, joilla on y-tunnus, on mahdollista tilatatuotteita laskulla. Tällöin pyydämme ottamaan meihin erikseen yhteyttä tilauksen osalta osoitteeseen: info@kuidesign.fi tai puhelimitse: Anna Hormio +358 445481005

    Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
    KUI Design Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. 
KUI Design Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmansille osapuolille. Tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille ainoastaan yllä mainittuihin ehtoihin liittyen, tällainen taho on esimerkiksi maksupalveluntarjoajat.

    Force majeure: Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (sodan, luonnon tapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), tällöin ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta KUI Design Oy:ltä.
    Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.